Trodde

jag inte skulle skriva något mer men när jag tittade i mitt senaste nlägg så tänkte jag att det kanske har hänt lite grann sen sist. Jobbet har jag kvar, haft en lägenhet i Gävle i vinter vilken jag sagt upp nu när våren närmar sig. Kul att prova på att bo i stan en sväng också och slippa pendla vi vinter.

Mitt andra barnbarn Kevin fyller snart 1 år och tre månader efter honom kom tredje barnbarnet Tycho. Det fjärde barnbarnet kommer i sommar :).

Kickis bor nu i Stugsund och Annelie occh Niklas har precis köpt hus i Sandarne.

Nitro har nu blivit en underbar hund som format sig till vår familj. Han har tyvärr varit i slagsmål med en hund på dagis och mistat 8 st tänder. Han har gått bra på utställning, fått 2 cert och 1 cacib och ck.

Lite sugen på en till Schippe....

Hörs da//Carina

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0