Länge sen

jag skrev något i min blogg  nu men nu börjar det bli dags att summera sommarens händelser.
Hade fyra veckors semester och var ute och campade i år igen. Efterlängtat! En vecka i Östhammar gjorde gott tillsammans med Anne-Marie och Pelle. Känds så bra att umgås med dem igen. Vi har så dåligt med tid nu för tiden.

Sagt upp mig från TP, vilket gör att jag saknar mina arbetskanmrater som var helt underbara men nu stundar nya tider på mitt nya jobb som är otroligt intressant. Trivs jättebra där trots att det är jobbigtr att pendla.

Idag befinner jag mig på Orust hos Anna och Tony. De har köpt stuga här och det är helt fantastiskt underbart här. Vilket paradis.

Imorgon styr vi kosan mot Vara och hämtar upp Nitro sen bär det av hemåt.

Jag känner mig så tillfreds med livet just nu. Så underbart , det enda som fattas nu är lilla stumpan Tilda. Mormor längtar, som vanligt....  =))

Ha det bra ni som fortfarande läser min blogg.

Hörs da//Carina



Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0