Nu

var det så längesen jag skrev något så jag hade nästan glömt bort vad jag hade för lösenord. Visst har jag väl haft en del att skriva om många gånger men tiden räcker liksom inte till när man jobbar.

Har ett par riktigt stora grejor på gång men det tar vi vid ett senare tilllfälle. Har liksom inte allt klart för mig ännu. Men det kommer, det kommer.

Jaha annars då? Jo då livet leker och man är på topp. Solen lyser och det känns som det är enda vi behövde för at kvickna till.

Och så är det ju som vanligt ett evigt kämpade för bikinki säsongen igen då =)) Hur det går, nja träningsvärk i magen har jag förstås nu men sen är det uthålligheten som det hänger på. Inte kommer jag att lyckas på ett par dagar, och där har vi mitt problem. Ser jag inte resultat redan första dagen så ger jag upp den tredje ungefär. Men dennna gång ska jag försöka kämpa ett par veckor i af så kanske jag kan se ett spår av midja och tycka att det blir spännande och inspirerande. Hur man håller på , man är ju ingen ungdom precis ändå så ska man bli smal*skratt* Kallas för fåfänga har jag hört.

Men va fan inte ska man väl sluta ligga på stranden heller, det hoppas jag inte det finns nån åldergräns på ännu.
Och vill man prata så varsågod.  Kan stämpla tillt i pannan om det skulle behövas, men sola vill jag iallafall....

Undrar om någon går in på min sida längre??

Skriv gärna nåt isf, skulle vilja få någon slags feedback =)))

Dags för listan till affären, avlöningsdag och kung för en dag:))

Hörs da och ha det//Carina

Åsikter
Postat av: Agneta

Jag läser:).....och du , appropå beach 2010...gå ut och gå!!! Skaffa en stegräknare om du inte har en på tel. Gå 10000-13000 steg /dag......det funkar, Jag har inte gått ner så mycket i vikt men hänget har försvunnit....och kul är det att gå också.

Vi kan gå tillsammans och varje tisdag och torsdag går vi från ridkolan kl 17.30.Det är bara att komma och hänga med.

Sen mår man mycket bättre också.

Kram

2010-04-28 @ 21:35:38
Postat av: Carina

Bra förslag Agneta. Köper det! Ska försöka ta mig dit nån gång.

2010-04-28 @ 22:09:43
URL: http://marinacoberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Du är såååå välkommen, vore skoj tycker jag

2010-04-29 @ 13:24:10
Postat av: Ann-Jeanette

Jag läser oxå :)......äntligen stod det nåt nytt, hi hi. Men du får inte skriva så där....man blir ju så himla nyfiken på vad det är för grejor på gång. KRAM!

2010-04-30 @ 23:28:24
Postat av: Carina

Det var det som var meningen Anne-Jeanette

2010-05-01 @ 15:30:35
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0