Snabbt

nu då...
Ska kolla på Idol, jättekul de första avsnitten när det är uttagningar.

Nära på  katastrof hos mig idag här hemma. Min bästa Tupperware sak gick sönder!
Lökhackaren, min kära lökhackare. Ringde Lena O som jag vet hade party häromkvällen.
Hon skulle kolla om det var en garantisak annars skulle hon beställa en ny.
Tack Lena. Klarar mig verkligen inte utan den, så himla bra. För det första är den bra att hacka sen, för det andra,
den är absolut tät vilket gör att löklukten inte kommer ur den. Perfekt om man behöver spara löken ett tag.

Annars är allt bra och jag hoppas ni oxå är pigga och friska och har sluppit "den nya influensan".

Nu börjar idol

Hörs da//Carina

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0