Helgen

har varit extra kort känns det som. Försöker hinna göra mycket men ändå ha lite roligt.
Lördagen spenderade vi i Gävle hela dagen. Shoppade lite här och lite där.
När vi kom till Söderhamn igen åkte vi till Aspendos( stans bästa matställe) och käkade pizza.
Vem kom inte då rå? Jo mommes älskling med sina föräldrar så vi blev många runt matbordet. Mys!!!

Åkte sen hem och Annelie och Niklas och Tilda kom och fikade en stund innan de åkte vidare till sina kompisar.

Vi tog det lugnt sen. Myste ner oss i soffan resten av kvällen.

Idag har det varit hårda tag ute för att få bort allt innan det kommer snö, om det nu måste göra det. Håller på att klippa ner vinbärsbuskarna oxå. Nu är det nödvändigt för det börjar bli mossa på dem. Inte bra. Lika bra att ta bort dem, få se om de skjuter nya skott till våren annars grävs de upp helt.

Alla sommarblommor är nu borta. Gäller att göra pinan kort för det känns så vemodigt att slänga dem.
Så nu sitter det grankvistar i vissa krukor, alltid något.=)

Dags att käka, för dammsugningen är klar, tvätten är klar, så då är det bara soffan kvar sen då. Skönt.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Helen

kära moster. du som har gröna fingrar.. jag kan inget om buskar å träd.. kan du? för vår trädgård håller på att dö.. blir lite ledsen för den var så fin när vi flyttade in... det blir kusar på allt osv... HJÄLP...

kram

2009-10-05 @ 12:59:24
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Helen

gulledig.. vi ska nog bara vara hemma vi så det är bara att komma.. jag ska väl ha pigga på mig rätt bra tills dess.. ska vara hemma imorrn åsså från jobbet men baske mig om jag inte ska orka jobba på torsdag..

kram

2009-10-06 @ 22:02:25
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0