Vet

ni hur fort tiden går? 
Nu har lilla bäbisen, Kickis fyllt 20 år. Herre gud, vart tog de åren vägen då? Och idag är det Tigerrns födelsedag:)) Dessutom är det fars dag. Undrar om flickorna kommer ihåg....
Själv ska jag försöka hinna in på graven en sväng.

Snart är det min födelsedag, men hjälp... 2X25 låter bättre, eller hur..

Så jag bakar och bakar, fixar och donar å så längtar jag lite efter lillstumpan nu oxå.

Bra´a veckan till veckan. Då jobbar Jouni kväll och jag får tid att göra det jag vill och har tid med.
Då blir det nog en sväng till Tilda *kram*.

Nu ska bullarna in i ugnen. Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Men mamma, inga fler bullar i ugnen! Räcker det inte med oss och barnbarnet? ;D Haha!

2009-11-12 @ 21:19:47
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Carina

Misstolkning igen från Annnelie Moberg, hmm...

2009-11-12 @ 21:39:32
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0