Tisdag

Snacka om isgator och blixthalka i morse när jag åkte till cfl. Inte undra på efter kvällens hällregn och dessutom
blåste det rejält och slipade vägarna extra fina. Nu vill jag ha sommar:)

I morgon ska jag på intervju på Manpower i Gävle. Få se vad det blir av det. Vet på ett ungefär vad det rör sig om.
Lite jobbigt känns det, för jag vill ju jobba hos PEPAB! Men det gäller ju en gång att ta sig ur lågkonjunkturen och det kan vara ett jättebra företag jag skall till isf. Ja ja, det visar sig....

Äntligen har fotot på Tilda kommit upp på väggen som vi fick i julklapp. En person lyckades jag trötta ut så den kom upp iaf, mig själv! Ja och nu sitter hon där, på bästa tittarhöjd på väggen, mitt framför näsan kan man säga. Stumpan.

Hörs da//Carina


Åsikter
Postat av: Annelie

Vi, fröknarna och jag, trodde int eatt hon skulle

"hitta" vattenpölarna än på ett tag, men det första hon gjorde var att lägga sig i en vattenpöl. SUCK! =)



Hoppas det blev bra i alla fall. =)

2009-03-31 @ 21:19:09
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Carina

Osså stod hon på knäna i snöhögen här i helgen och skottade blötsnö med lillspaden och vurpade i blandningen av grus och vatten. Det var ju jättekul.

2009-03-31 @ 21:36:07
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0