Men hallå

såg ni stjärnan i tidningen? Just utkommen från mattelektion och visste ingenting om någon filmvisning och miljötjoschan på cfl. Fick bara frågan om jag gör nåt för miljön. Källsorterar var det ända jag kunde tänka just vid det tillfället. Hade kunnat berätta om min sambo som har bilskrot och som blivit hjärntvättad av miljönissar på skroten. Han är min egen miljöpolis. Inte kasta sånt. inte kasta där, åk på tippen, får ej kastas bland sopor, så låter han för jämnan. Papper här och kuvert där osv. osv... Då hade de nog läskat sig..

Iaf nu har väl våren ändå fått lite grepp va? Det halvstormar och snön smälter, 6 grader varmt. YEEEEES. Äntligen.

Tilda har frisknat till och Annelie verkar lite bättre, själv är jag bara halvdan i kistan, men vitpeppar och Novalucol gör sitt så jag har inte fått några allvarliga incidenter ännu:)

Men sen kommer det lite gnäll oxå. Matteprov igen, på torsdag, fy tusan, tänk vad bra det skulle vara utan dessa. Har haft tillräckligt med magknip några dagar nu. Måste fortsätta räkna.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Har varit en underbar morgon! Hur är det med dig idag då? Är du dålig? =/

Älskar dig! <3

2009-03-18 @ 10:11:55
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0