Idag

blev det inte den allra bästa dan då. Åkte hem från jobbet , jättedålig i magen, alltså.
Oh vad ont jag har. Känns som jag har håll liksom.
Tror jag håller på att stressas sönder.

Och jag som hade tänkt åkt och träffa lillstumpan. Får vänta så hon inte får magsjuka om det nu är det.
Ska iaf prata lite med henne i telefon, om hon vill.

Tro det eller ej, nån däruppe lyckas pressa fram regndroppar över Bergvik idag igen. Helt otroligt.

Förresten köpt systemkamera nu så äntligen kan jag börja knäppa kort. Ska bara lära mig kameran först, hmmm....

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Anna

Ååå så jobbigt med jobbet :/ Här nere är de stekhett hoppas solen tittar fram hos er också :)

2009-06-23 @ 12:52:13
Postat av: Carina

Japp solen har anlänt hit oxå. Ska spika fast den nu.

2009-06-23 @ 14:02:41
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0