Ja

och hur blev det sen då, efter städningen.
Först så bet jag sönder en tand och så fick jag ryggskott.
Mysigt va.
Tänk vad skönt det var att köra till stan för att besöka tandläkare med ryggskott.
Så går det när man ska överdriva. Sant som sägs att det är bättre med lite skit i
hörnen än ett rent helvete.
Och jag som skulle jobba både fredag och lördag. Har jag tur kan jag jobba i morgon iaf.
Nu kom Kickis, måste prata med henne,
hon ska ju åka till England på Söndag, utan mama, snyft.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Evis

Jasså! Det var därför du undrade om Jäger hjälper mot ryggskott... :)Då kan jag bara svara: Det hjälper mot ALLT!!! Puss och kram! :D

2009-07-10 @ 22:40:43
Postat av: Carina

Skulle ni möjligtvis kunna komma ikväll då och ta med er.....ja du vet.

2009-07-11 @ 10:09:17
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0