What a beautiful morning, eller så inte...

Vaknade med ett ryck av att Jouni sa Jaha med en sån där nyckfull ton....
Datan hade kraschat för honom. Hoppade upp och försökte få nån ordning på både honom och datan.
Till slut hittade han guiden för snabbstart o felsök. Skit, tappade all information. Bara att börja om från början.

Vet inte om nåt hände med installationen i går eller om den externa hårddisken jag använde påverkade.
Hela dan har gått åt och jag är ännu inte nöjd, men det ordnar sig ska ni se.

Bakade precis chokladbollar till Tildas kalas. Det år nära nu. Lördag. 1år. Lillstumpilumpis.

Ska slå in paketen och fixa lite mat. Kickis kommer väl hon oxå.

Åsikter
Postat av: Annelie

Vi har fortfarande inte handlat nåt, men imorgon ska hon till farmor efter frukost och sova där tills på fredag så vi har lite tid på oss. (Hoppas jag.) =)

2009-01-14 @ 20:26:54
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Svar på kommentar: Haha! Ja verkligen! Det var ganska underhållande hela scenariot med hennes olycka. Nallen har blivit tvättad, kammad (så den inte blir lika som min Pelle blev i pälsen) och nu ligger den på tork. =)

2009-01-14 @ 22:18:00
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0