Oh jösses

Vad snö det kommit. Tyckte det inte såg ut att vara så mycket när jag kollade genom fönstret. Men där bedrog man sig.
3 dm på en natt. Nu kan´vi inte klaga på vintern iaf. Vi hjälptes åt att skotta gården och skotta fram bilarna. Tur det var idag när man är ledig.

Sen ropade jag ut Maja, grannens dotter på 4 år så byggde vi en stor snögubbe och en koja med väggar runt och soffa. Där lekte vi Madiken, som var Maja och jag fick vara Elisabeth. Vi gömde oss i kojan för Majas pappa så han fick leta oss.

Dyngsur i kläderna gick jag sen in och kokade lite kaffe, för Maja hon skulle äta lunch och sen skulle hon åka till en kompis. Bäst du går in och torkar kläderna, för imorn éfter dagis, kommer hon säkert och vill leka med dig, sa Jim. Hihi.

Dags att ta tag i matten nu så jag kommer i fas...

Åsikter
Postat av: Annelie

Imorgon efter dagis kanske Vilda Tilda kommer och busar med dig också! =)

2009-01-25 @ 16:04:08
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nu tänker jag göra en bloggdesign åt dig. =)

2009-01-28 @ 09:45:14
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0