Tjena

Tidig morgon, började matten 08.00. Skönt att vara uppe och att behålla "normala" tider.
Efter detta åkte jag till Annelie och blev bjuden på köttfärspaj.Mums. Precis nu slutar Jouni jobbet för idag
och jag som har kannan till kaffebryggaren i maskinen. Det blir inge kaffe för honom innan skroten.

Ikväll ska vi köra flyttlass, blir nog Kickis, jag och Annelie. Vad skönt det ska bli för henne, slippa oroa sig för att inte ha råd med dessa höga elräkningar. Stora lillstumpan.

Åsikter
Postat av: Annelie

Men, men?? Jag då!? Sörsta lillstumpan? =)

2009-02-12 @ 15:32:42
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: carin

ok. lilla lillstumpan. stora lillstumpan och största lillstumpan, så är ingen glömd. hihi.

2009-02-12 @ 16:21:39
URL: http://marinacoberg.blogg.se/
Postat av: Kickis

Jo mamma, du är glömd, superstörsta lillstumpan! :D Hihi

2009-02-13 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0