Allt har klarnat!

Hämtat mina nya brillor idag. Man kan säga att allt har klarnat, vilken skillnad på skärpa alltså.
Tyckte inte att de andra var så himla dåliga, bara fula, tills jag fick sätta på mig dessa. Jag har skärpa på alla håll, det hade jag inte på de andra, trots att jag påpekade det efter en vecka när jag köpt dem.
Så himla skönt med dessa. Undrar hur gubben egentigen ser ut när han kommer hem idag, kanske måste byta. Hihi.

Har hjälpt Kickis med gardiner idag och vart och hämtat kläder hos Annelie. Träffat goast i världen oxå förstås.

Är nu hemma och ska börja med maten alldeles strax.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Helen

haha,, va härligt att kunna se skarpt.. kram å trevlig helg

2009-02-27 @ 23:20:30
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Carina

tänk om man kunde tänka lika skarpt oxå,haha...

2009-03-03 @ 16:47:47
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0