Förkylt

var det här. Varit till Linden idag och blivit sjukskriven. Inte gjort någonting alls idag.
Bara tagit det lugnt och slappat.

Sitter här nu och funderar på allt och inget och känner plötsligt hur jag längtar tillbaka till PEPAB.
Vill så gärna tillbaka dit, trivdes som handen i hansken där. Så himla bra arbetskamrater.
Och trivdes så ypperligt med spec skiftet vi hade där ett tag, men helgjobb och sen ledig vecka på det.
Fan vad jag saknar detta!!!!!!!!!!!!!

Åsså längtar jag efter mitt lilla barnbarn förstås, nej, stora menade jag förstås, förlåt Tilda.

Ska strax till La stada och lämna sjukintyg.

Näsan rinner,så nu måste jag snyta mig =))

Hörs da//Carina

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0