Mina barn

har inte kommenterat!  Alltså känner sin mamma väl.

Men min syster och tre av hennes barn, råkade ut för ett typiskt morfar Sölve skämt den 1:a april.

Alltså, april,april..... så ja, det går över. Tror ni verkligen att jag skulle ha sån tur. Puss o kram.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Helen

ja just det... det är ju första april idag.. men men... sånt är livet... lättlurad är jag ju.. haha.. kram

2009-04-01 @ 22:03:42
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Evis

Men guuuuud så rooolig du är! Jag som tänkte att du kanske menade att du hade fått jobb... Ha ha!

2009-04-02 @ 08:41:11
Postat av: Anncha

Ha ha.....jag hade faktiskt det i tankarna när jag läste ditt inlägg igår. Fast jag hoppades ju att det inte skulle vara ett aprilskämt. Kram på dig!

2009-04-02 @ 22:29:20
Postat av: Annelie

Ja verkligen. Jag känner själv när jag börjar få huvudvärk för jag blir alldeles slö i hela kroppen och får vredesutbrott för ingenting. Vill int eatt Tilda ska bli lidande för att jag mår dåligt. =(

2009-04-06 @ 22:19:22
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0