Ny dag och nya kuddar

Kickis sov här inatt så hon kom iväg hem tidigt i morse vill jag lova. Jag började 08.00 och hon hade glömt nycklarna hit hemma hos sig och dessutom hade hon parkerat in mig. Men tror inte det gjorde så mycket. Hon blev ju ompysslad med mat och så i går kväll och fick matlåda med sig idag, så det var nog rätt ok ändå. Hon har faktiskt aldrig varit speciellt morgontrött hon, till skillnad mot sin syster. Jaja alla är vi olika och själv var jag grymt morgontrött och elak i min tidiga ungdom.

Kristin letar studielitteratur. Perspektiv på historian A, vilken jag haft tidigare själv men sålt. Så typiskt men vem kunde ana....

Kollade på bibblan om den fanns men den var utlånad. Passade på att gå en sväng på stan och kolla lite i affärerna men fann inget till mig själv. Men men men, lilla gofisen hon fick sig en vårjacka hon. Så snygg, röd med vita prickar och kostade endast 200 kronor. Hoppas Annelie lägger ut den på sin blogg så kan ni titta. Var inte meningen att handla nåt men kunde inte motstå den bara, så billig och så välbehövlig snart.

Och kuddarna då, som jag köpte av Annelie tog jag hem idag. Passar utmärkt hos mig.

Dags att tänka på föda nu. Fiskpinnar och pottis ska det bli.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Jag vill inte vara utan dig när jag mår dåligt! =( Du får mig att känna mig trygg! Jag älskar dig! <3

2009-03-13 @ 03:13:13
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Helen

tjingeling.. om ni har tråkigt på lördag.. kom å fika.. leo fyller 4 å Thea 2 (fast hon fyller egentligen den 27e) inga presenter för dyra pengar behövs... eller ja inga alls för den delen..

jag skäms lite har paket till Tilda men har inte fått tummen ur än.. så då får ju hon sitt lilla paket som passar till varmare dagar.. hihi..

nåja.. ni är välkommen iallafall.. kram

2009-03-15 @ 21:29:08
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0