Förkyld

Förkyld igen! Vet egentligen inte om jag blivit bra nån gång denna vinter. Jag är liksom bara halvförkyld hela tiden, försvinner sakta men finns där hela tiden. Å andra sidan har barnbarnet börjat på dagis så nu får man väl alla dagisförkylningar igen. Det var ju några år sen sist, sådär en 15-20 år sen. Hjälp vad fort det går, hur kan det göra det, jag tycker liksom tiden står still, eller så kämpar jag emot, kraftigt!

Har en vilodag idag. Slöar. Svårt att göra det men nu har ams lovat mig en kurs till CNC operatör, 53 veckor, så jag får passa på att vila innan den börjar. Jösses vad de kostar på. Regeringen måste ha släppt mycket ur kappsäcken nu! Känns bra, men naturligtvis vill jag helst jobba och helst skulle jag vilja tillbaka till PEPAB, saknar arbetskamraterna, men som det är nu ,SÅ ÄR DET BARA ATT GILLA LÄGET, TYVÄRR!

Jouni har åkt och jobbat. Tror jag ska ta en middagslur....men säj inge....

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Ska baka en till imorgon. Vi kan göra det efter vi varit till Arbetsförnedringen.

2009-03-04 @ 16:31:34
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0