Nu är det så här....

jag har vid tidigare inlägg lovat att äta upp mina skor om jag skulle klara matte C.
Nu har jag lyckats med den prestationen. Helt otroligt. Känner mig så duktig.

Så då tänkte jag så här att, om jag äter 1 cm2 (kvadratcm)/dag och jag har storlek 38,
skon är 20 cm hög. Hur många dagar tar det att äta upp skon?          Mohahaha, lös den ni?
Inte kan då jag iaf!
Men roligt har det varit och läraren har varit jättebra. Faktiskt hans förtjänst när man klarar
detta. Tack för all hjälp.

Annars är allt bra och solen och värmen har börjat komma tillbaka.
Nu ska jag slappa framför tvn en stund.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Helen

stoooort grattis... matten är inte min starka sida så ät i godan ro du... haha

kram

2009-06-10 @ 12:36:15
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis, grattis!!! Va duktig du har varit! Lycka till med skoätandet nu ;)

Kram!

2009-06-10 @ 16:03:42
Postat av: Anna

Grattis :)

2009-06-11 @ 07:09:21
Postat av: Carina

Tack allihopa.

2009-06-12 @ 17:52:49
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0