Vad tycks?

Blev den inte snygg min bloggsida. Annelie har hjälpt mig och snyggat till den. Så himla nöjd.

Ja så har man vart till arbetsförmedlingen idag och fått massa tips och råd. Ska söka vissa jobb och lite till.
Hoppas det kommer nåt vettigt åtgärdsprogram från regeringen snart, men  det är väl inte till att räkna med. Med den regering vi har nu. Detta måste väl vara ett perfekt senario för en högerregering. De fattiga blir allt fattigare och klyftorna bara växer.

Så ringde Annelie och ville att jag skulle komma. Tilda hade fått feber på dagis så Annelie fick hämta hem henne. Men lilla tösen försöker vara så glad hon bara orkar mellan febertopparna. Säkert de berömda hörntänderna som gör så fruktansvärt ont som är på väg ut. Lillstumpan. Fått kläder till Tilda efter grannen Maja. Jättebra.

Sitter och sliter mitt hår över matteboken. Var tvungen att ta en paus och vila den lilla hjärnhalva man har.
Dags att fortsätta...

Ha det bra//Carina

Åsikter
Postat av: Anonym

Du är underbar, mamma! Jag älskar dig! Puss på dig!

// storjäntan

2009-01-28 @ 22:25:21
Postat av: Annelie

Du är underbar, mamma! Jag älskar dig! Puss på dig!

// Storjäntan

2009-01-28 @ 22:26:54
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0