snart är det synd om nya datorn..

snart är den ett minne blott. Jag har suttit en hel dag till och försökt få till det. Måste ha tag på nån sombegrip sej på.
Typiskt att jag inte är kvar på PEPAB längre. Magnus han hade löst problemet på en gång är jag säker på.

Iaf, jag är allt lite ringrostig beträffande matten ska ni veta. Hoppas det lossnar för annars har jag nog tagit mig vaten över huvudet. Men det är kul och det är det viktigaste. Jag har ju inga krav. Läser bara för att det roar mig, har nått vettigt att sysselsatta hjärnan med mellan ansökningarna på arbete. Nu minskar de oxå. Blir färre och färre lediga jobb och fler och fler blir varslade. Hua som farmor säger.

Väntar på guben, ska åka till stan och handla lite mat.

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0