Äntligen

lite tid till att skriva lite. Hur kan det bli så här? Nu är jag arbetslös och jag har näsatan ingen fritid alls känns det som. Söker jobb och pluggar matte hela dagarn känns det som. Men ikväll bowlade vi, Annika och jag. Oavgjort och detta till Annikas förtjänst. Hon vann sina och jag förlorade mina matcher. Typiskt. Ska skärpa mig. Lovar, tjejer. I morgon ska jag på cfl och senare ska jag åka och hälsa på Tilderildis. Har inte träffat henne sen ho fyllde och inte sett alla hennes presenter. Oj vad jag längtar efter henne nu. Läggdags, ska upp tidigt i morgon. Ha re// Carina

Åsikter
Postat av: Kickis

Stumpilumpilumpilumpis! ;) Hihi

2009-01-23 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0