Söndag

så är man vid slutet på helgen igen. En mysig helg har det vart. Först  sov Tildis hos oss. Lilla stumpan är så mysig nu. Benen börjar bli allt stadigare nu. Hos oss kan man liksom gå runt på bottenvåningen. Jättekul för då kan man leka en blandning av titt ut och kurra gömma.

Lördag var det fest igen. Bästaste Anne-Marie fyllde 50 år och hade kalas.Jättekul, länge sen man träffade Ankan och Håkan , Eva-Britt och Jimmy, en massa barn och så förstås en massa djur. Så är det alltid hos Nilssons. Mat och dryck i massor. Jättegott och jättetrevligt. Härligt att Annelie och Niklas kunde hämta oss så vi slapp ta taxi från Sandarne en helg till. Förra helgens fest slutade med en taxiresa på 620:-. Snacka om hutlösa priser. "Till Taxivärlden", Vore det inte mera rimligt att hålla priser så folk har råd att åka?

Men hör och häpna, jag mådde bra hela kvällen, hela natten och hela söndagen! Vad sa du nu då, Annelie? Idag har jag tom kunnat ägna mig åt matten.

Kickis kom hem från huvudstaden så hon hämtade oss så vi kunde hämta hem bilen. Passade på att käka lite på Aspendos. Suverän mat där.

Hörs då//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Kors i taket! :O Men Jouni, hur mådde han? =)

2009-02-02 @ 13:24:19
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Imorgon blir det rotfruktsgryta tror jag. =) Fast med kött i. (Köttsoppegryta?) Och så ska vi äta flärrefille nån dag och så kyckling och så kötfärsgratäng. =) Vill du äta med oss någon dag? ;)

2009-02-03 @ 20:58:05
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Imorgon blir det rotfruktsgryta tror jag. =) Fast med kött i. (Köttsoppegryta?) Och så ska vi äta flärrefille nån dag och så kyckling och så kötfärsgratäng. =) Vill du äta med oss någon dag? ;)

2009-02-03 @ 21:06:21
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0