Nu ä re mycke

Som sagt det är mycke nu, har svårt med tiden. Finns det möjligen någon snäll människa som har en komp bank med övertid som man möjligen skulle kunna få låna lite tid ur? Eller finns någon med förmågan att förlänga dygnen? Jag behöver det nu, känns det som. Inte nog med allt som ska hinnas med, fick reda på att jag snart ska ha det första matte testet. Detta är ju ren katastrof, att få detta krav på sig precis nu.

Men som vanligt kommer det säkert att ordna sig. Lever alltid efter detta måtto numer. Allting ordnar sig om man bara försöker göra sitt bästa. Man ska inte ha krav på sig att alltid försöka vara bäst, har man bara gjort det bästa man kan, ska man vara nöjd. Då ordnar det sig.

Så har man ju träffat älsklingsungen en stund idag då. Nu har hon tydligen lärt sig på dagis att man kan låtsasgråta. Jättebra sätt att dra till sig uppmärksamheten på. Gounge.

Kom precis hem från staden och ska sätta mig ner och fika med Jouni nu, innan jag tar tag i några tal.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Du kan få låna min lediga Tilda-på-dagis-tid om du vill. Älskar dig!

2009-02-11 @ 11:47:10
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0