Idag

har jag en vilodag. Endast vart på mattelektion i morse och sen sökt ett par jobb.
Känner att det är nödvändigt att gå ner i varv nu, förrutom att jag vart på skroten och jagat möjligt tänkbara tjuvar som inte alls va nåra tjuvar, utan endast Peter. hihi. Snällast i världen och skulle väl aldrig varken stjäla eller göra någon förnär.

Kickis har varit hit en sväng men nu är jag ensam igen. Ska försöka tat lugnt hela kvällen när jag är ensam för att orka ta tag i matten i morgon igen. Men ja ä ju som ja ä, svårt att koppla av när jag blir ensam,älskar att ha människor omkring mig och gärna många.

Har man haft barnen hos sig i nästan tjugo år så är det svårt med tystnaden när de flyttat ut. Tur att de oxå är pratglada och hör av sig.

Kanske skulle ha varit och hälsat på syrran någon dag?

Åsikter
Postat av: Annelie

Bästa mamma! Jag saknar dig! ='(

Älskar dig. Puss och kram!

2009-02-19 @ 22:46:29
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0