Fredag

Härligt med helg igen, veckorna går fort. Har fullt upp hela tiden fast jag är arbetslös, hur ska det bli när jag får jobb då?

Igår fick jag följa och hämta Tildis på dagis sen Annelie och jag sprungit på stan. Lilla stumpan låg och sov när vi kom. Lagomt go när vi väckte henne. Tror det satt i hela eftermiddagen sen, för när jag skulle ge henne mat så var hon så arg och skrek och grinade så jag har inte sett henne så tidigare. Ja nu börjas det...protesteras mot det mesta!! och snart kommer"kan själv" också. Då gäller det att man kan räkna till 10, flera ggr om:)

Idag har det bara varit matte som gällt men ska strax åka och handla lite föda. Bara herrn behagar anlända.

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0