Helg

äntligen. Fast det har ju gått bra ändå trots tre sena skift.
Sen hände det faktiskt något jätteroligt oxå denna vecka.  Fick kontakt med min brors son
som flyttade till USA för många år sedan och som jag inte haft kontakt med sen han var liten.
Så himla kul att se honom och hans familj på kort. Hoppas vi kan träffas någon gång när de är hemma i Sverige.

Sen då? Jo det det bränner lite i plånboka nu. Såg att det var extra festligt i Hudik i morn, hmm?

Jouni stackarn han är ute och gräver för att kunna gjuta grunden för växthuset.
Måste nog ropa in honom, tycker lite synd om honom, jobbat hela dan osså gräva när han kommer hem.
Det är ju som sagt öppet i Hudik i morgon, nej då skojade bara. Tycker han jobbat klart för idag.

Ska fixa maten nu....

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Helen

jaså älskar du åsså skor.. hihi..

ja jag vet om att jag har en kusin i usa som jag bara sett på kort.. tror ändå att jag inte skulle åka till honom, känns lite avlägset.. känner ju pärs kusin jättebra så det känns mer ok. men det vore ju så klart kul.. vart bor han ?

hur fick du kontakt med honom?



kram

2009-09-27 @ 10:47:11
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Carina

Genom Evis som hade blivit vän med honom på fc. Skrev till honom och blev vän där oxå med honom. Jättekul. Kolla mitt fc och skriv en rad till honom. Tror han uppsskattar att vi hör av oss till honom. Han har tre barn och jag tror han är två år äldre än Misan.Han bor i Missouri men ska flytta till California snart. Hans dotter är för tillfället utbytesstudent i Gävle.

2009-09-27 @ 11:45:24
URL: http://marinacoberg.blogg.se/
Postat av: Carina

Helen menade fb förstås

2009-09-27 @ 12:53:19
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0