Bowling

Ska bowla 18.15 ikväll med surrfian Kicki Ahl. Kamraten som bowlat görbra de sista gångerna, hoppas jag kan lyckas ikväll oxå. Tur förresten att hon heter Kristina, tänk om hon hette Ann, öh:)

Jag är förkyld som tusan, inte roligt men det går väl över. Inte mycket att hänga läpp för. Tänk om jag får rinnsnuva när jag ska bowla, bäst att ta med papper, eller varför inte två tamponger. Skärpning nu, Carina!!!

Var till Kickis idag och försökte hjälpa henne kolla om hennes sista elräkning är riktig. Hon fick sluträkning på 1888 kr för 15 dagar enl. Söderhamns el. Helt sanslöst, men de ser inge fel. Påstår att det blåser rätt genom huset bara. Tur hon flyttat. Och hur argumenterar man med eller mot ett elbolag. Helt chanslös, när man inte kan bevisa något.

Ska gö me årning nu för att åka å bowla ja.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Kickis

Hahahaha du är bra rolig du! ;)

Mmm dom är helt sjuk! De kan inte vara rätt! :(

2009-03-04 @ 17:52:54
Postat av: Annelie

Hahahhahaha! Jag dööör! =P



Ha du gått å blett ljusnebo? Ja ä från nårrlann ja. =)

2009-03-04 @ 21:12:15
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0