Vilken

mysig helg det har varit.
I lördags var jag till Furuvik med Annelie, Niklas och Tilda.
Lilla stumpan fick se apor och kameler, klappa getter och se hästar. Hon är så lycklig när hon ser djur.
Också åkte hon karusell med mamma som var så kul så man måste bli lite arg när man inte fick åka längre.
Hihi, lilla gounge=)

Idag har jag varit en sväng till Bollnäs och handlat lite och så har jag, hör och häpna, bakat bullar. Det var liksom
bullväder idag, kändes det som. Mycket riktigt de blev jättegoda.

Och så har Kickis kommit hem från England. Skönt liksom när de är hemma, fast det är klart de ska ut och se och ha roligt, men man är ju mamma och då blir man ju lite orolig.....

Nu ska jag gå och tjuvsmaka på Jounis köttbullar, schhh, mohahaha, bara han inte kommer...

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Annelie

Spara bullar åt oss också! Både kött & kanel! ;)

2009-07-20 @ 22:18:46
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Helen

klart du ska får lösenord.. men jag har inte hittat på nåt bra än.. ska bort på söndag men återkommer i mitten på nästa vecka med ett... jag låser bloggen nästa fredag..

2009-07-24 @ 23:19:10
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0