Som sagt

det ordnar sig alltid. Gjorde mitt bästa på matteprovet i mitt lilla hjärnsläpp. Och vad hände? Fick godkänt. Jäsigt,
om du är från Ljusne vet du vad det betyder, för er andra, skönt.

Fick telefonsamtal från AMS idag att jag får gå CNC utbildningen. Lika jäsigt det oxå.

Varit pulka mormor idag, hämtat älsklingen på dagis med hennes mamma. Vi gick dit och stumpan fick åka pulka hem.

Idag är jag nöjd. Vilken kanondag. Yes.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Anncha

Hur gick det idag när du pratade med Lasse?

När ska du börja? Jag hann inte prata med dig riktigt, du kom precis i lunchen och när jag lunchat klart var du borta. Hoppas du kommer snart.

Ha det bra. Kram!

2009-02-24 @ 19:55:11
Postat av: Annelie

Vad skönt att du fått en kanondag. Hoppas att jag får en lika bra dag imorgon! Älskar dig, mamma! <3

2009-02-24 @ 21:11:05
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0