Alla hjärtans dag

Hela dagen av alla hjärtans dag har gått till att hjälpa en av mina hjärtanes som flyttat idag. Så de andra hjärtanes får vänta till imorgon med en liten överraskning. hihi. Fast den allra minsta lilla hjärtanes har jag redan gosat med idag, så snart är man förkyld igen när man gosar med en liten med en ständig 11 under näsan. Men vad gör det.

Alla mina kära hjärtanes, som Niklas brukar säga, barnen med sambo, barnbarn, syskonbarn med barn, syskon med sambo, min sambo, hans barn med sambos, oj jösses vad många vi har blitt, hihi, jag älskar er, kram på denna dag.

Oj tänk om jag hade glömt familjen Nilsson/Andell då hade det inte varit så skoj sen, kram syppan med familj.

Ska fika lite nu...

Annelie, jag kommer en sväng i morgon.

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Helen

stooooooooor kram till dig me...

2009-02-14 @ 20:41:09
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Anncha

Kram till dig med moster!

Ja du, många är vi.

KRAAAAAAAM!

2009-02-14 @ 23:47:12
Postat av: Annelie

Jag älskar dig, mamma! Du är underbar! Puss och kram!

2009-02-14 @ 23:57:24
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0