Länge sen

jag skrev något. Det blir inte så mycket tid över nu när
man jobbar. Hjälpt Kickis städa ur lägenheten på Bergbacken.
Nu bär det av igen, mot nya mål....
Stumpan var hos momme från fredag till lördag när mamma och pappa
var till Mantorp och kollade på lastbilar. Nu pratas det för fullt, vissa ord på svenska
andra på swahiliska eller nåt liknande. Och det sjungs för fulla halsar.hihi.
Litet hus i skogen s slut, liten tomte tittar ut...
Lilla hjärtat, vad momme älskar dig! Äter hon själv rån så ska dockan också ha, bäbis, mjammjam.

Usch vad förkyld jag blivit, man blir ju lite orolig??? Är iaf uppe på benen.

Undrar om Anne-Marie har hämtat valpen, ska ringa och kolla, mysigt med valpbäbis oxå..

Hörs da//Carina

Åsikter
Postat av: Carina

Jag älskar denna sida. Är bara så! Kanske inte så konstigt. Här är ju mina godingar.

2009-09-01 @ 21:36:30
URL: http://marinacoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0